Prezydent Grudziądza Maciej Glamowski ogłasza nabór kandydatów na członków Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu, będących przedstawicielami organizacji pozarządowych.
Miejska Rada Działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu jest organem o charakterze konsultacyjnym i opiniodawczym, a jej kadencja trwa 3 lata. Radę powołuje Prezydent Grudziądza.
Rada liczy dziesięć osób, w tym:
1) dwóch przedstawicieli Rady Miejskiej Grudziądza,
2) trzech przedstawicieli Prezydenta Grudziądza,
3) pięciu przedstawicieli organizacji pozarządowych.
Podmiotami uprawnionymi do zgłaszania kandydatów na członków Rady są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 i 1904), prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie gminy-miasto Grudziądz.
Uprawnione podmioty mogą zgłaszać po jednym kandydacie do każdej ze sfer działalności pożytku publicznego:
Jeden kandydat może zostać zgłoszony tylko do jednej sfery działalności.
W przypadku zgłaszania przez podmiot kandydatów do więcej niż jednej sfery działalności, każdego kandydata należy zgłosić na oddzielnym formularzu (WORD , PDF ).
Zgłoszenia kandydatów, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia, należy dostarczyć w terminie do dnia 26 maja 2025 r. do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu do:
1) Biura Obsługi Interesantów przy ul. Ratuszowej 1 lub
2) Referatu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Wydziału Kultury i Sportu przy ul. Spichrzowej 57.
Ogłoszenie Prezydenta Grudziądza z dnia 12 maja 2025 r w sprawie wyborów członków Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu znajduje się w załączeniu .